Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 2 September 2012

Fursecuri austriece cu migdale






Mi-a placut reteta, desi iti trebuie mai multe condimente, pentru ca nu are oua si lapte,si nu sunt extrem de dulci.

Ingrediente:
- 250g faina
- 75 g migdale
- 1 praf copt
- putin ghimbir ras (eu am avut ghimbir proaspat, daca ai uscat, pui o lingurita)
- o jumate lingurita scortisoara
- o jumate lingurita cuisoare
- zeama de la o lamaie
- o portocala
- 200 ml miere
- 85 g unt

Preparare:
Se amesteca faina cu praful de copt. Se adauga migdalele, scortisoara, ghimbir, cuisoare, zeama de lamaie si portocala taiata marunt cu zeama pe care o lasa.
Separat, topesti untul si adaugi mierea, pana cand untul este topit cu totul in miere. Adaugi peste amestecul de faina.
Daca portocala e prea zemoasa si nu ti-a iesit destul de consistent, mai adaugi putina faina.
Adaugi compozitia in tava- eu am luat aluatul cu lingura si am pus cate o lingura, de asta nu au o forma perfecta. Tu, daca ai ceva forme mici, poti sa pui in forme sa iasa mai frumos.
La sfarsit, am adaugat bucatele de migdale si am pus la cuptor pentru 45 minute (testezi cu scobitoarea)
Ca si variante, poti sa mai adaugi in compozitie fructe uscate, stafide, nuci, alune, sa faci diverse combinatii. Mie mi-a placut ca nu iasa foarte dulce, desi pui miere.
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment