Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Monday 1 October 2012

Cartofi Widgets cu rozmarin




Ieri am avut pofta de ceva fara carne, si mai ales de cartofi prajiti. Dar cum evit sa mananc prea mult prajit, mi-a venit ideea sa fac widgets, si ma spun si voua cum ii fac eu:

Ingrediente:
- 1 kg cartofi
- o lingurita boia de ardei dulce
- o lingurita rozmarin maruntit
- sare, piper
- o lingura ulei masline

Am curatat cartofii si i-am taiat felii. Am adaugat toate condimentele si am amestecat cu mana
Am pus la cuptor in tava, cu hartie de copt si am copt pe programul de grill. Am facut alta data si pe program normal si au iesit foarte buni.I-am lasat pana au iesit rumeni, cam 20 minute.




Noi am servit cu garnitura de ciuperci si muraturi. Pofta buna!





No comments:

Post a Comment