Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Tuesday 23 October 2012

Ghiveci legume


Imi place de numa mancarea asta, pentru ca nu ai cum sa gresesti la ea. Pui practic orice leguma ai in bucatarie. Eu am cateva de baza pe care le pun la orice ghiveci, in rest absolut orice am pe acolo.








Ingrediente:
- 3 cartofi
- 1 morcov mare
- 1 patrunjel radacina
- 1 gulie
- o canita de linte (eu am pus rosie)
- o canita orez
- 1/2 conopida
- o ceapa
- 2 foi de dafin, patrunjel, busuioc
- 2 linguri pasta de rosii (eu folosesc rosii pasate)
- o lingura pasta de ardei din comert




Se caleste ceapa cu o lingura ulei pana cand devine sticloasa. Se adauga restul ingredientelor curatate si taiate marunt (in afara de linte si orez). Adaugi pasta de rosii si lasi un pic la calit amestecand continuu.Dupa 10 minute adaugi apa cat sa acopere, sare, lintea, orezul.





Amesteci din cand in cand sa nu se prinda. Cand toate ingredientele sunt bine fierte, adaugi busuioc si patrunjel si mai lasi 5 minute.
Foarte buna mancare fara carne!

No comments:

Post a Comment