Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Sunday 11 November 2012

Clatite cu banane si ciocolata

Sunt sigura ca nu ai nevoie sa stii cum se fac clatitele. iti spun cum tin eu minte ca se face amestecul, pentru ca niciodata nu tineam minte cata apa, cata faina.



Ingrediente:
- 2 cani faina
- 2 oua
- apa minerala
- ciocolata gen Nutella
- 2 banane


Pentru amestec am adaugat faina si ouale intr-un vas si am inceput sa adaug apa minerala amestecand cu mixerul. Din cand in cand verificam grosimea compozitiei, pana cand a iesit o compozitie inchegata si destul de groasa.



Am lasat putin sa se odihneasca si am preparat amestecul. De fapt, doar am taiat foarte marunt bananele :)



Dupa ce am terminat clatitele, am uns-o pe fiecare in paret cu ciocolata si am presarat bucatele de banane, depinde de cat de mare e clatita.






A iesit o minune, e adevarat, cam hipercaloric, dar ca desert la supa de usturoi si cartofi natur cu friptura.... merge :)
Nu le-am impaturit clasic, ca sa mai facem o schimbare.



Pofta buna!

No comments:

Post a Comment