Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Thursday 15 November 2012

Cuiburi aperitiv


La felul asta de aperitiv i-am putea zice si pizza in foietaj, dar nu agreez asocierea cu pizza, nu seamana totusi gustul.
Ne place sa mancam uneori asta seara sau dimineata si e usor de facut.






Ingrediente
- aluat de foietaj
- 200 g sunca
- 200 g cascaval
- 2 linguri pasta de rosii
- o lingura patrunjel

Mie mi-a mai ramas aluat si am facut si cu branza sarata, am avut nevoie de 200 g branza.

Intinzi foietajul pe masa unsa cu putina faina, apoi pregatesti bucati de aluat (tai cu cutitul in marimea pe care o vrei)
Acum prepari umplutura. Tai marunt sunca, cascavalul si le pui intr-un bol. Adaugi pasta de rosii si patrunjelul.



Pe aluat pui cu lingura amestec, pe fiecare bucata si impaturesti cum imi face tie placere.



Se coc in 20 minute si iasa ultra bun!
Iti doresc pofta buna!

No comments:

Post a Comment