Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Friday 12 April 2013

Gulas vita

Nu stiu cum fac altii gulasul de vita, dar cum am facut eu a iesit foarte bun, asa ca va recomand si voua.



Ingrediente:
- 500 g carne frageda de vita (daca nu e frageda, fierbi multa vreme la ea)
- o lingura pasta de rosii
- o lingura sos de gulas si una de pasta de ardei din comert
- daca ai ardei, 2 ardei
- o ceapa
- busuioc, patrunjel, oregano, boia

Tai carnea de vita in bucati mai mici, si toci ceapa


Ceapa tocata, impreuna cu carnea, lingurile de gulas si pasta de ardei ( si daca ai ardeii tocati marunt), le pui impreuna la calit in putin ulei (o lingura), si amesteci sa nu se prinda.

Dupa 2 minute adaugi si condimentele, si putina sare.
Adaugi pasta de rosii si apa doar cat sa acopere.
Lasi la fiert amestecand din cand in cand pana cand fierbe carnea. Din cand in cand completezi cu apa daca scade prea mult.

La sfarsit eu am adaugat piper si patrunjel,
Noi am servit cu orez. Foarte, foarte bun
Pofta buna!

No comments:

Post a Comment