Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 22 June 2013

Cosulete cu fructe


Zilele trecute am fost in pana de timp si inspiratie. Si chiar daca nu a fost complet munca mea, ma gandesc sa va dau si voua ideea :)



Ingrediente
- cosulete din napolitana, de cumparat. Aici poti sa faci cu cornete de inghetata sau orice altceva gasesti prin comert
- fructe. Multe. Eu am folosit: banane, mar, strugure
- sirop pentru inghetata. Eu am avut cu aroma de capsune
- cateva patratele de ciocolata ori de care, pt efectul artistic

Tai toate fructele cubulete si le pui putin la scurs- depinde de cata apa lasa
Le amesteci, le pui in cosulete si pui deasupra siropul de inghetata si ciocolata rasa. Le poti pune putin in frigider, dar te previn ca se inmoaie tare , ar fi bine sa fie mancate.




O bomba cu vitamine pentru zilele calde. Pofta mare iti doresc!

No comments:

Post a Comment