Salata ciperci, ardei, carne

Salata ciperci, ardei, carne
Recomandarea de azi:salata de cipuerci, arder si carne

Saturday 21 September 2013

Ciuperci umplute cu friptura

Astazi cautam ceva de mancare, cae sa implice putine calorii, dar sa fie suficient de vitaminizat.
Ca de obicei, o optiune buna sunt ciupercile.



Ingrediente:
- o caserola de ciuperci mari
- cascaval
- 1kg carne
- condimente friptura

Dat fiind ca am facut friptura, am optat pentru ciuperci umplute mai saracacios, pentru a limita numarul caloriilor.
Am ras cascavalul, am umplut ciupercile si le-am asezat intr-o tava. Cozile ciupercilor le-am asezat langa, alaturi de carnea condimentata, am adaugat putina apa si am dat la cuptor pana cand s-a facut carnea
Condimente de friptura spun, pentru ca depinde de gustul fiecaruia. Eu am optata pentru un amestec:
o lingura ulei, busuioc, sare, piper, boia.
A iesit delicios, pofta sa aveti!

No comments:

Post a Comment